En typisk dag antar jag ..

Jaha , vad har man att berätta idag då. Låt se här jo jag vaknade i morse och kände verkligen att jag inte ville till skolan som det brukar antar jag ;) I skolan var det ganska okej faktiskt allt var som vanligt hade ett litet test i engelskan bara, men annars var allt som vanligt, förrutom att vi inte hade någon no och fick sluta halv två istället för fem i tre :D
Sen fick man ju lite utskällning utav en viss Amanda för att man åkte igår utan att säga hejdå, fy på lilla mig :(
Men jag tror att jag blev förlåten, eller jag hoppas på det :D
Jag träna ju idag men jag åkte hem först och skulle åka ner till fyra men tydligen så åkte jag ner till tre och trodde klockan var fyra när jag börja träna. Det är väl för att jag har varit sjuk som jag blev lite snurrig, eller så har jag alltid varit det, Nee vi håller oss till att det var för att jag varit sjuk:P
Efter att jag tränat till fyra skulle jag hem , Men självklart så starta inte moppen , men tillslut gjorde den det och nu är jag hemma :) Men nu ska jag skriva lite på min uppsats i Non :D
Ses!

Puss å hej // Thelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0