One week ^.^

Jaha , vad kan man säga jag blev hemma i dag med , men har blivit bättre men har fortfarande lite feber.. Men jag är snart tillbaka igen , måste ju komma i gång med träningen eftersom det är tävling nästa helg. Jag vill ju inte ha sämre resultat än vad jag egentligen har ; )
Men vad kan man säga om dagen hitills ... Helt okej faktiskt !
Jag kanske inte har gjort så mycket men jag har haft det ganska skönt den här veckan för jag har fått vilat och tänka ut på saker som man inte hinner med när man går i skolan;)
Men ja idag sov jag lite längre än vad jag brukar har väl mest vart i sängen och haft datorn framme hela tiden men det funkar med .
Jag har iallafall haft någon att snacka med när jag varit sjuk ,Dels amanda och andra kompisarna men Emma har varit hemma den här veckan också tydligen så vi har väl snackat lite då och då !
jag har inte direkt haft någon favortit låt den här veckan jag har mer haft många och jag orkar inte rabbla upp alla ; )
Men nu får jag bara hoppas att jag blir bättre så jag kan tävla nästa helg och göra super resultat och sen få träffa mina vänner såklart :D Saknar dom lite har inte träffat någon på en vecka det kanske inte är så mycket men det känns som ett helt år för mig :D Amanda blev ju precis frisk och sen gårr jag och blir sjuk !Icke bra sa nicke :D


Älska livet som det är även om det inte alltid är som du vill !



Puss å hej // Thelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0