190909

Ännu en härlig dag , och jag är frisk yippi ^^
Jaha idag ska jag å emma en hel dag undra vad vi hittar på för något  : )
Ja jag har ju precis vaknat så det finns ju inte så mycket  att prata om vad som har hänt hittils :P
Men igår kväll så kom emma över med lite böcker till mig och vi stod typ ute och prata skitlänge , vi kan nog aldrig riktigt sluta när vi väl har börjat snacka :P
Vi snacka om allt möjligt faktiskt och det är det bästa med emma för hon och jag kan snacka om allt spelar inge roll vad det är så lyssnar hon och jag lyssnar ju självklart på henne ! x )
Ja men jag måste ju bara säga att det är så himla skönt med helg nu alltså även fast jag har varit hemma hela veckan typ, men nu är jag ju frisk och kan göra saker ,förrut fick man ju bara ligga i sängen och glo !
Men nu är det ändring på det fast jag måste ju tyvärr plugga för jag ligger ju lite efter nu tror jag...
Men det klarar jag säkert av jag är ju trots allt en Thelinare ; )
Ja det var väl allt från mig kanske blir mer i kväll om dagen :P

 

Puss å hej // Thelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0