Simple day

Okej vad ska man säga om dagen då?

Jo jag den börja med att jag vakna med halsont och huvudvärk och så har jag en förkylning, så jag fick skippa badet på idrotten och träningen ikväll. Men jag gick till skolan ändå vill ju inte missa något viktigt :P
men iallafall hela dagen har jag gått med huvudvärk och har det fortfarande så himla jobbigt, kan inte tänka klart ju ! Men jag klarade dagen ändå , ja hemma har jag inte gjort så mycket , vi får se vad som händer.
Det bästa är ju att det är fredag i morrn och sen är det HELG!!
ja nu har jag nog inget mer att berätta ;)


Livet är som en dröm, man vet varken vad som är verkligt eller inte  längre.. Mer kan jag inte säga






Puss å Hej // Thelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0