New moon

Hejsan allihopa !

Ja nu var det ett tag sedan jag blogga , men nu är jag tillbaka igen .
Jag har ju varit i ullared som ni vet med min käre vän Agnes. Jag hitta massor med saker där men jag orkar inte skriva upp alt men jag köpte massor med kläder kan jag säga ;).
Det var riktigt roligr där och jag kna säga att Agnes och jag hade roligt iallafall och det är ju huvudsaken.

Men i torsdags då när jag var hemma igen så fick jag stanna hemma från skolan. Hade feber när jag kom hem från ullared så det blev sängen för mig.
Men det var ganska skönt att få vara hemma och vila , jag var riktigr hängig kan jag säga.

På fredagen så var jag frisk eller fortfarande förkyld så jag gick till skolan fast mest för att jag skulle gå på bi på kvällen med sötnosen elin. Vi såg New moon :D. Asså jag har väntat i ett år typ och den var värd att se längtar redan tills tredje filmen går i sommar!
Jag gjorde inte så mycket igår sen , förrutom att snacka om filmen sen, stackars familj säger jag bara x ).

Idag då , Jo jag vakna som vanligt och jag åkte med familjen och åt. Vi handla lite och så och när jag kom hem så kolla jag på en film, Eller snarare kolla på massor med olika filmer, Kolla aldrig riktigt färdigt på någon .
Jaha nu ska jag väl kolla på en film... haha ne kanske inte men något ska jag iallafall hitta på , Men det var allt för mig !



Trevlig helg :D

Puss å hej // Thelin


Kommentarer
Postat av: Agnes

Åååh! sötnöt, vi hade det superkuuligt! :P <3

2009-11-25 @ 20:07:51
URL: http://sporrongagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0