Man in the mirror

hejsan allihopa jag har ju då lovat emma att jag ska skriva lite oftare så jag ska försöka ;)

Men dagen har varit ganska rolig idag faktisk , ska bara nämna att jag red i går och det gick skitbra , red Lupin och hon är tydligen en gammal hopphäst så hon älskade att vi hoppade igår, hon och jag verkligen flög över alla hindren :D

Okej dagen då , Ja vart ska jag börja jag och amanda hade egen lektion idag i badhuset för några 7:or det gick också bra fast vi ska få ha en vanlig lektion igen i vår också för det är svårt att visa sin ledarkunskap när man är i badhuset. Men det gick ju bra ändå, har haft matte prov idag också hade det sista lektionen det gick väl sådär sista frågan var jätte konstig typ, men jag är ju inget mattegeni men jag är inte dålig på matte heller.

ja nu sitter jag hemma och lyssnar på musik och ska träna på franskan så jag får bra på förhöret i morrn, ska nog kolla på film nu också det är alltid lika roligt är ju trots allt filmfanatiker x) , Det var länge sen jag tog upp veckans favoritlåt för mig , men den här veckan är det nog "Man in the mirror" - med Michael Jackson det är väl den som har spelats rätt mycket den här veckan xD

Men ja det var väl allt för idag får se hur morgondagen blir och om jag hinner blogga då men det hoppas jag : )





Puss å hej // Thelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0