Skola:D



Hej bloggläsare ja då var det dags igen :PJag vaknade utav min mobil men fatta inte att jag skulle gå upp först jag verkligen såg att klockan var 6.innan vi åkte i väg var väll som vanligt och stressigt:PI skolan var det väll som vanligt,jag träffa alla min kompisar idag det var kul.En utav dom jag är mest med Amanda hade tydlige tagit ett nytt hål i örat:D
Vi hade bara massa ttråkiga lektioner idag vi hade:Idrott,No,Matte,lunch,Svenska,Franska och so vi sluta 15.20 så himla jobbigt.Men aja det kanske är roligare i morgon fast jag går till 15.20 då med:PHar kommit på massa saker jag måste göra jag måste färga mit hår igen och vill förlänga det och jag ska ta hål i örat:PJag måste också åka och shoppa massa kläder till mig xDJag ska i allafall ta hål i örat samtidigt som Amanda gör det så när jag har gjort det lovar jag att ta kort och visa:PJag såg One tree hill idag med jag skulle inte klara av dagen om det inte fanns:PVad har jag gjort mer då just jaa,Jag har ju ridit idag med fick en ny häst,fick rida en jätte söt och snäll häst som heter Tekila<3 så himla söt och rolig också.Hon var lite seg i skritten men i traven gick det undan i galoppen med hon skena i väg det första hon gjorde:PMen men hon är ändå  snäll och söt.Aja nu har jag nog inget mer att berätta blir mer i morgon :D

Puss å hej://Thelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0