skola...



Hejsan alla bloggläsare nu sitter jag här igen framför datorn och skriver:PDet har hänt lite saker idag:D
Ja det börja väll som vanligt man går upp och fixar sig för att gå till skolan.Jag skulle börja första lektionen i badhuset så jag fick skjuts dit av pappa.Dom lektioner jag hade var Idrott,engelska,lunch,matte,svenska,kör,franska.Jätte roliga lektioner jag nej ganska tråkiga faktiskt:P
Men det roliga under dagen var att Amanda hade tappat bort sin nyckel till skåpet,hon och jag gick och leta och fråga massa lärare men dom hade inte fått in någon.Men senare under dagen messar pappa mig och säger att jag har glömt min slåpnyckel men jag hade nuj min så jag sa till pappa att jag hade min så han ringde upp mig och berätta hur den såg ut och så.Jag frågade vad det var för nummer på den och då visade det sig att det var Amandas nyckel.Jag hade alltså haft den i min bil hela tiden stackars Amanda hon hade gått hela dagen och varit sur och sen när hon fick reda på det fick hon överskåtts energi xD
Ja har var lite krasslig under dagen det  var inte så kul men jag gick inte hem för jag ville inte missa något fast det var så tråkigt.Men jag träna inte idag för att jag inte mådde bra men jag kolla på One tree hill idag igen:DMen jag börja lite grann på min serie på bilden det är så himla fula gubbar men jag kanske får vg på uppgiften det vet man aldrig.
Sen så har jag bestämt mig att jag ska försöka övertala pappa att köpa mig en systemcamra jag lyckades ju när jag ville ha en Iphone då borde jag lyckas med det här eller har jag fel?
Vi ska tydligen till LInköping eller Norrköping i helgen det är ganska bra att vi ska dit för då kan jag köpa massa kläder jag behöver och så.Men Jag har ett stort problem ska klippa mig men har inte fått någon tid en men vet inte hur jag ska klippa mig.Det blir kanske så att jag klipper topparna bara.Men jag måste ju spara ihop till hårfölängning men jag ska ju ta hål i örat så det få nog vänta:PMen nu har jag nog inget mer att berätta:D

Puss å hej //Thelin


Kommentarer
Postat av: Elin

JAG VILL OCKSÅ ÅKA TILL NORRKÖPING! hihi (a)

Fin blogg :)

2009-01-08 @ 20:10:15
URL: http://ronvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0