sjuik igen...

Hejsan alla bloggläsare idag skriver jag inte från min dator utan från pappas orkar inte sätta gång den är så lat :PMen jag var hemma från skolan idag det var inte så roligt men jag läste typ hela dagen, jag läste "Ljudet av din röst" tror jag den heter.Men iallafall den var lika bra som de första:D
Det är typ det ända jag har gjort idag eller jag har kollat på tv och sovit men det är inte så mycket mer jag har gjort jo jag har ju messat med Amanda också som gick hem med från skolan fast jag var ju hemma från början.Det är verkligen tråkigt att vara sjuk och jag som hade köpt nya kläder som jag skulle ha på mig.Ibland kan det vara skönt att slippa skoolan att bara kunna sova me idag var det trist för jag mådde inge vidare.
Ja vi får se om jag går i morgon,men jag måste i allafall gå på onsdag för då ska jag klippa mig och färga.Men vet inte än hur jag ska klippa mig:P
Det är simtävling i helgen får se om jag ska vara med på den eftersom jag kanske inte hinner träna så många gånger jag behöver för att jag inte ska sabba mina tider.Men aja allt kan inte gå som man vill i världen men vi ses!:D

Puss å hej//Thelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0