Önskningar kan bli sanna!

 

Hejsan alla bloggläsare idag har det varit en underbar dag med min bästavän Elin Ronvall<3Vi satt typ och lyssna på en rolig snutt på min mobil innan vi betämde oss för att åka ner på stan.Det tog typ en timme innan vi betsämde oss för att gå till bussen men vi missa den tyvär så vi fick gå hem till henne igen och så spela vi Tennis jag hade en jätte snygg gubbe:Pmen innan det tog jag hennes syster och min schal och tog lite kort på skoj:PMen i allafall tennis var skitkul men tillslut var vi tvungna att skynda oss ut till nästa buss och den hann vi med när vi kom ner till stan gick vi runt och kolla lite vi träffade Emma där :DVi stanna och prata lite,Men sen gick vi vidare,jag kolla på filmer och elin på kläder:PMen sen besluta vi oss för att gå dit vi båda verkligen ville till coop och köpa godis;DVi fick skjuts hem av hennes mamma.När vi kom hem åt vi lunch pasta och korv det var gott för magen:DSen satte vi oss och spela tennis i gen som ett lag och vi brast ut i skratt när jag sa "hon har hårda bollar!" det var skoj det måste man bara göra om.men senare sen så fick jag hjälp utav henne och fixa min blogg så det är tack vare henne att den är så här fin.Hon är bara för snäll<3
Men hon är ju trots allt min bästa vän.Men jag gick hem sen och åt mat och nu sitter jag här och skriver,Ja vad ska man hitta på ja vi får se.Men en sak undrar jag alla säger ju att när det är stjärnfall ska man önska sig något och jag och min bästis hara varit med om det fast för en vecka sedan men jag tror att min önskning slog in på sättovis.Men det är bara en person som kan förstå vad jag önska mig ä,ven om hon inte listar ut det nu så vet jag att hon gör det:D<3
Det var allt jag hade att säga idag ses!

Puss å hej//Thelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0