Infulensan



Hejsan alla bloggläsare jag skrev inte igår men det var för att jag var för febrig och trött för att kunna skriva:PMen aja jag är fortfarande sjuk mamma säger att jag har infulensan,det är jätte jobbigt har feber och är snuvig och så.
Idag har jag mest slappat och tittat på tv.Men vi hade bestämt tid för klippning i dag så jag fick stoppa i mig tabletter och sen fick jag gå och klippa och färga håret.Det är lite blondare nu och har fixa min snea lugg nu:P
Men ska nog inte gå i morgon så nästa inlägg är väll lika tråkigt som det här:P
Men är så trött och febrig så ska nog ta och lägga mig och sova nu så jag kan ta och bli frisk:P

Puss å hej//Thelin

Kommentarer
Postat av: kajsa olander

Usch vad tråkig att vara sjuk!:/. Ha det gött igelkött pussar o kramar kajsa:)<3

2009-02-15 @ 14:07:44
URL: http://kajsaolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0