skola som vanligt....



Hejsan alla bloggläsare idag hade jag sovmorgon det var as skönt:DMen jag gick upp vid 8 ungefär och cykla till skolan vid tio över 9.Men idag har det varit en soft dag faktiskt.Det börja med so vi gick i genom vilka sidor som skulle va på provet och kolla på en film som handla om en tjej som hade valt klosterlivetP: jätte kul eller hur....Not.Men i allafall efter son hade vi engelska eftersom klara och amanda stog i gruvan idag fick jag och elin spela ett spel mot axel,martin och tony det sluta med att det var ova´gjort men jag och elin borde ha vunnit för vi skrev welcome som en hälsningsfras det tycker vi är rätt i allafall.Sen hade vi lunch fast det var inge gott så vi gick till gruvan och köpte en fralla:Psen hade vi kör sjöng life on mars mest idag.
Sen hade vi musik fortsatte med låten hotel california att spela gitarr på:PSen  sluta den här dagen och jag och amanda stack hem till henne för att fixa engelskan så att vi kan redovisa näst gång vi ska göra det:D
Sen när vi hade skrivit allt och så drog jag till badhuset och träna till halv 6.Fick red på att viccan har bytt grupp till något bättre så nu måste jag träna upp mig ännu mer sa thomas och agnes:Pför att jag ska simma med dom i frismslagkapperna asså dom äldre...Hur ska detta gå?
men sen åkte jag hem och nu har jag gjort lite läxa spelat gitarr och njutit utav våran kamin och lyssnat på musik och så har jag självklart myst lite med Pumba men nu sitter jag i sängen och skriver men jag ska nog läsa lite glsor på franskan som jag har tills i morgon men vi ses!

Puss å hej//Thelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0