länge sedan:D



Hejsan alla blogggläsare har inte skrivit på ett tag men det är för att jag har haft fullt upp jag har varit sjuk och haft mycket med skolan men nu så ska jag försöka skriva så ofta jag kan;DJag har gjort ganska mycket dom här veckorna som gått,Jag har börjat spela gitarr as roligt:DJag har fått en kamin till huset skorsstenen går igenom mitt rum:PJag har inte så jätte mycket att berätta vad jag har gjort dom senaste veckorna så jag hoppar över det:P
Ja idag så kom i allafall Kajsa rillbaka hon har flyttat hit igen vad roligt:DJag har haft en lugn dag.Jag har mest softat kan man säga.jag gick till träningen med Agnes vi had skit kul idag jag softa igenom passet för att jag inte har tränat så mycket.Men jag fick reda på idag att jag har SOVMORGON i morgon vad skönt äntligen får man lite lungn och ro på morognen:P
Efter träningen satt vi i bubbelpolen och satt och snacka om massa saker som att jag och Agnes ska till bodaborg och stockholm på sportlovet:DDet kommer bli as kul iallafall.
Sen var hon tvungen att gå så jag satt en stund för att göra fredrik sällskap och snackade lite med honom.Sen åkte jag hem och har slappat lite nu men det är ungefär allt jag har att berätta:P

puss å hej//Thelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0