Sjuk sjuk sjuk....

Ja nu har jag varit hemma från skolan sen i torsdags kanske inte så mycket egentligen, men om man saknar en utav ens bästa vänner så blir det rätt långtråkigt...
Men som tur är så smsar jag Amanda hela tiden :D Hon gör mig så glad när jag är sjuk hon muntrar upp mig hela tiden hon betyder mycket för mig <3
Amanda och jag har iallfall bestämt oss vad vi ska ha på oss på vårat spexfoto, men det får ni veta sen annars blir det ju inge roligt ju !
Det kan var skönt att vara hemma i bland men det blir ganska långtråkigt man kan ju inte göra såmycket mer en att titta på tv och sitta vid datorn. Ja vad jag hittar på när jag är sjuk är inte mycket jag ligger mest i sängen och tittar på tv eller har datorn i sängen och tittar runt lite :P
Ja har kommit i någon period där jag lyssnar på bryan adams låtar till filmen spirit fick bara för mig att lyssna på dom och nu är det bara dom spelas hos mig :P ne men jag lyssnar på annat också men Bryan adams blir väl veckans kändis för mig då :P
Ja idag börjar min lilla grupp som jag ska träna i lilla basängen med mamma, får se hur det går jag ska inte vara med i basängen får väl titta på eftersom jag är sjuk men jag är ju bättre så jag ska ju gå i morrn :D
Aja det var väl det mesta planerar så mycket för hur jag och Amanda ska se ut i morrn på fotot :D
Jag kan ta ett kort med kameran i morrn och sen lägga ut senare så ni får se hur jag såg ut kanske hur amanda såg ut med om hon vill x)
Ja det var väl allt antar jag men nu ska jag kanske titta på film gud det verker verkligen i lederna när man är sjuk om man skriver , ska träna upp mig igen när jag blir frisk ;P
Ne nu får jag sluta skriva så jag kan gå i morrn x)

Amanda +Erika= med vänner för livet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0