tjolahopp




Hejsan ja hela dagen har ju inte gått så jag ska ju inte klaga:Pmen idag så slapp jag träna eftersom det dels var morgon träning och det orkar man inte med när man är trött och vill sova och när man är förkyld:Pmen så jag satte mig vid datorn direkt sen har jag suttit här sen dess! Neee jag skojar bara xD jag har hjälpt pappa att ta fram studsmattan så jag ska väll gå ut och hoppa lite senare men det är något man inte får missa för jag är en riktig hårding på studsmattan, vem vet kanske tar en snygg bild kanske blir lite ego bilder men det får man stå ut med:DDet tråkiga är att lovet snart är slut och det gillar inte jag för jag har massor med prov snart men det går säkert bra fast ändå så längtar jag tills i morgon för så blir jag 15:D då kommer släkten hit och firar mig men det berättar jag mer om i morgon men tror nog att jag ska gå ut och hoppa lite granna nu när jag har chansen ses!

Puss å hej //Thelin xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0