rolig dag....NOT!




Idag har jag inte haft  så jätte roligt precis men jag hittar väll på något roligare senare kanske...men den här tråkiga dagen börja med att mamma väckte mig och sa att min syster var rädd och ville att jag skulle komma ner och sätta mig hos henne men det sket jag i för jag orka inte klockan var liksom 7 på morgonen jag måste ju liksom få min nattsömn:P
men det var väll det tråkiga som hände på morgonen....men under dagen har njag inte gjort ett skit det ända jag har gjort är att ha städat burarna som stank och sen var jag tvungen att hjälpa min syster när hon bakade ....Sen vid 4 ungefär åkte jag till träningen det gick ju som det gick...vi hade fysträning och jag har inte tränat på 2 veckor liksom men jag gick upp kl5 och sen har jag inte gjort så mkt sen dess,men nu ska jag väll sitta vid datorn en stund och sen drar jag till mormor för hon fyller år ses:D

puss å hej //Thelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0